2010. március 10., szerda

Vitézkedés az oviban....

A mi édes-kedves volt oviscsoportunk világ-legjobb óvónénii kérésére készültek ezek a Tilda lovak, hogy március 15-én vitézkedhessenek vele az ovisok.
Bár már a kisebbik gyerkőcöm is 2.-as kisiskolás, nagyon jó érzés visszamenni az oviba.
Kevés olyan embert ismerek, akik ekkora szertettel és odaadással végzik a munkájukat, mint a mi két óvónénink.
Egyszer egy szülői értekezleten azt kérdezték, mit jelent nekünk az óvoda. Én azt feleltem : SZERETETET ! Igen, így csupa nagy betűvel !
Mindenkinek azt kívánom, ilyen helyre vihessék a gyerkőceiket, mint amilyen a mi ovink volt !
Bár....mindenkit ki kell ábrándítanom : Marietta és Erika ˝nénikből˝ csak egy van !

Remélem, a kismanók örültek a lovacskáknak ....:-)

Ui.: Sajnos, pár napot megint kihagyok a blogolásból, mert egy kis gerincműtét utáni rehabilitáción veszek részt éppen....... De utána jövök újra !


2 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek a lovacskák! Nálunk szinte minden óvónéni nagy nagy szerettel veszi körül a gyerekeket! Másként nem is lehetne óvónéninek lenni.

    VálaszTörlés
  2. Örültem, hogy újra írtál, régen jártam itt :). Édesek a lovak is, a nyuszi is, a lepke is gyönyörűszép. Gyors gyógyulást Neked!

    VálaszTörlés