2010. október 19., kedd

Még mindig mezítláb....


az angyalaim.
Őkelme egy újabb csajos szülinapra készült.
Külön kérés volt leánykám részéről, hogy egy kicsit piros legyen :-)

Megint több nap kihagyással jelentkezem, pedig annyi mindent mesélnék nektek. De ígérem, ezeket hamarosan pótolom.
A varrógépem is dolgozgat, így mutatnom is lenne mit. És híreim is vannak. A mezítlábasokról is... :-) Bizony egyre többen lesznek, és egyre messzebb költöznek tőlem.
Sajnos (vagy inkább örülnöm kell ennek) rengeteg a dolgom a munkahelyemen. Ma hazafele el is aludtam a buszon... :-) Ez elég vicces, nem szokott velem előfordulni...


6 megjegyzés:

  1. ...és akkor nem láttál most "valamit" ?

    Imádom a mezítlábasaid! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon kis édes csiklandoznivaló!

    VálaszTörlés
  3. Koszi lanyok ! :-) Szeretem mealkotni oket !
    Zsuzsi, irok, amint lesz idom :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Shushanna blogjáról keveredtem hozzád, ahol azt kérdezed, mikor leszel ilyen ügyes...
    Hát, szerintem elképesztő dolgokat varrsz, nagyon nagyon szépek!!!!
    Én, én mikor leszek ilyen ügyes? :D

    VálaszTörlés
  5. Anita!
    Én is még mindig imádom őket!
    Holnap az én manóim is messzi földre indulnak!
    És visszatértem...

    VálaszTörlés
  6. Kedves Orbis !
    Eloszor is udvozollek szereny blogomon :-) Orulok, hogy idetalaltal, gyere maskor is. Es persze koszonom a lelkesedest es a szep szavakat !

    Virag !
    De jo, hogy ujra itt vagy ! Jo utat a manoidnak ! Nalam is keszulnek a labaskak :-)

    VálaszTörlés