2010. január 19., kedd

Bemutatkozas a helyi oviban....


Kicsit elhavaztam a napokban, igy meg errol a szamomra fontos esemenyrol sem irtam eddig.
Mult csutortokre meghivast kaptam kis falunk ovodajaba egy kis bemutatkozasra. Amig az Anyukak a szuloi ertekezleten uldogeltek, addig leanykammal berendeztunk egy kis "kiallitast". Sajnos a fotomasinat elfelejtettem magammal vinni :-(((
Rettentoen izgultam, nem is tudom miert... De vegul remekul ereztem magam !
Elotte napokig csinositgattam a kis dolgaim, hogy jol mutassanak. Nagyon jo erzes volt latni az emberek arcat, ahogy megtapogatjak, nezegetik, azt amit varrtam.
Ezuton is koszonet a ket ovono bizalmat es biztatasat !
A fotonak pedig az az apropoja, hogy eppen elotte napokban kellett szetszednunk Anna lanyom àgyàt, mert bizony kinotte. Ez egy kulonleges darab, amit szuletese elott egy honappal talaltam egy padlason. Faragott parasztagy. Imadjuk ! Most viszont hosszabb agydeszkaval kell ellatni.... Amikor darabokra bontottuk, ugy gondoltuk a falvedot is ideje kimosni. Igy persze azt is magammal vittem az oviba is :-)))
Ez is kedves darab, mert amikor ebbe az agyba koltozott a lanyka sok evvel ezelott (mar 10 eve), akkor keszitettem neki. Mai szemmel persze nagyon kezdetlegesre sikerult. mondtam is neki, hogy le kellene cserelnunk, varrnek egy masikat. Erre O erosen tiltakozva azt mondta, hogy ezt mindig szeretni fogja, igy most bizony nem akar masikat !
Melengette a szivem, bevallom...
(Bar szerintem, azert hamarosan szukseg lesz egy masikra :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése