2010. január 11., hétfő

Haziko

Ez az en hazikom ! Igen, az enyem, mert otthon marad ...
Bevallom nagy fejtorest okozott, hogy kell megvarrni. De Gabi onzetlen segitsegenek hala, a vegen egyszerubb volt, mint gondoltam. Koszonom megegyszer !
A tablacskat szandekosan ilyen kesze-kuszan himeztem ki, hogy meg baratsagosabb legyen.

Eloszedtem egy rakas farkasfogat, gombot, gyongyot. Ezt a diszitesi otletet Rekanal lattam, es nagyon tetszett. Bizom benne, nem haragszik erte, hogy kolcsonvettem. O azt irta, nagyon szereti megvarrni es nezegetni is ezt a hazikot. Most mar ertem !

Nekem Gabi miatt lesz mindig nagyon kedves .....
Hihetetlenul jol esett, hogy irsz egy levelet valakinek, aki elotte meg csak nem is hallott rolad, es "kezet-labat" tori, hogy segitsen neked. Sot, biztat, lelkesit, dicser !
Ez fantasztikus dolog !
Es azt hiszem itt a blogkozossegen belul meg joparan meselhetnenk hasonlo esteket...
Koszonom, hogy vagytok ! Hogy ilyenek vagytok !

2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos van Anita, hogy ilyen szépeket írsz. Nagyon szívesen segítettem.

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    én is nagyon szeretném megtanulni a készitését, elárulod nekem?

    VálaszTörlés